[linux-baslangic] Re: CD-writer problemi...

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 15:54:41 EEST

      Hangi aygit hangi ide port ta, primary mi secondary mi master mi slave
    mi anlamadim...

      Bir ide kablosunda istisnai durumlar haric bir master bir de slave ide
    aygit takilir. Bu kablonun da board a takildigi port ta primary
    secondary third gibi isimler alir.

      CD romlarinizin jumper larini kurcalayin, cable select de birakmayin,
    kablonuzun saglam olduguna emin olun.

      CD writer lar scsi emulasyonu ile scsi aygitmis gibi kullanilirlar,
    linux wimdoz vs. bu yontemi kullaniyor, burda da bir sorun yok.

      Linux-donanim listesinde belki konuyla daha ilgili arkadaslarimiz olabilir

      Onur Kucuk (d.li)