[linux-baslangic] Re: Selamss... Helppp Lutfennnn...

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 17:13:40 EEST

    yavas wrote:
    > Arkadaslar,,,
    >
    > linux red hat 9. da windows ta oldugu gibi MSN kullanamazmiyim ???
    > Msn messenger kullanamaz miyim yani ???

      Size kullanamazsiniz diyen mi oldu ? :)

      freshmeat.net adresinde msn yazarak karsiniza gelen pek cok programla
    msn kullanabilirsiniz, ama burada buldugunuz programlari sisteme kurmak
    yerine "zaten sisteminizde var mi" diye bir incelemenizi tavsiye ederim.

    > Ayrica harddiski 3e bolmustum diger bolumleri goremiyorum ??
    > Yardimcilarinizin simdiden tsk.ler

      Diger bolumlerin dosya sistemi ntfs degilse /mnt dizininden
    ulasabiliyor olmalisiniz, ntfs ise redhat 9 a nasil ntfs destegi
    verilecegi vs. daha once listelerde anlatilmisti ama su an ezberimde
    degil, liste arsivlerine liste.linux.org.tr adresinden erisebilirsiniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk