[linux-baslangic] Re: En uygun linux dağıtımı

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 08:40:53 EEST

     Selam tekrar

     base install in cok az (yanlis hatirlamiyorsam 30 - 40 MB kadar) yer tutmasi ve
     i386 tabanli olmasi sebebi ile
     mini dagitimlari kullanmaktansa debian i tercih ederim ben
     ayrıca mini yada tek disketlik dagitimlardan guncelleme yada yeni bir paket kurmak icin daha az ugrasmak zorunda kalirim

     bu sebepleri tabiki cogaltabiliriz ilk basta su anki durum icin gecerli olanlar bunlar ( tabiki sadece benim icin )