[linux-baslangic] PCTel Modem Sorunu

---------

From: oguz eren (oguze@tnn.net)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 11:14:28 EEST

    Sonda diyecegimi en basta soyleyeyim:
    PCTel modem olup da benden daha basarili bir sekilde kullanabilen var mi, ve nasil?

    Simdi de ayrintilar:
    Asus L3500H Laptop uzerinde Suse 8.2 kullaniyorum. PCTel Modemim icin bir binary-only driver bulup yukledim. Iki modul olusturdu: pctel.o ve ptserial.o

    Bunlari insmod'la eklemek istedigimde, bunlarin gcc2 ile derlendigi, ancak benim kernelimin gcc3 ile derlendigini soyluyor. Bu suruculeri indirdigim sitenin FAQ'ina uydum ve insmod -f ile yukluyorum modulleri.

    Ve boylece nete baglanabiliyorum; ama her 2-3 seferde bir, dialup baglanti esnasinda laptop aniden kapanip aciliyor.

    Eger daha iyi driver bulamazsam kernelimi gcc2 ile yeniden derlemem gerekecek ve muhtemelen yuzume gozume bulastiracagim.

    Tesekkurler..