[linux-baslangic] suse 8.2 nihayet kuruldu!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 15:34:30 EEST

    merhabalar,
    suse 8.2yi kurmam bu sabah 7 gibi bitti :)
    ayarlarla boğustum biraz, hatta D sürücüsü Resize
    yaparken de korktum ama su anda xpden bakıyorum ki
    dosyalarım normal halde :) için rahat, sanırım
    sorunsuz bir yükleme yasadım. 100% sorunsuz değil ama.
    ben kablonet kullanıyorum ve kablo modemim var. cdsine
    baktığımda sadece win serisi için sürücüler gördüm.
    linux ve kablonet kullananlar vardır sanırım aramızda.
    bu kablo modemi nasıl tanıtabilirim? internet benim
    için çok önemli haliyle :) bir de daha denemedim ama
    yazmısken söyliyeyim dedim, ethernet kartımın disketi
    var. disketten veya bir dosyadan nasıl sürücü
    yükleyebilirim? hani winlerde disketi var seçeneği
    vardır ama linuxda öyle birsey gözüme çarpmadı. gerci,
    sabahın 7sinde de ne kadar sey gözüme çarpabilir o
    uykulu halde bilemem ya :) ha bir de son olarak ki en
    önemlilerinden biri yine, suse 8.2yi ingilizce kurdum.
    erdoğan bey, türkçe kurulumda sunucu sorunu
    olabileceğini söylemisti. neyse, kurdum ingilizce ama
    birincisi F klavyemi tanıtamadım. ikincisi ise
    dosyalarımdaki türkçe karakterlerde sorun yaşıyorum.
    mesela bunun nedenini anlamadım, klavyemi türkçe q
    olarak algıladı, bütün türkçe karakterleri yazıyor ama
    dosyalardaki türkçe karakterleri ? seklinde
    gösteriyor. lütfen yardım!!! tesekkür ederim
    simdiden...

    biras uzun oldu ama :))

    saygılarla...