[linux-baslangic] En uygun linux dağıtımı

---------

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 11:47:43 EEST

    Pentium 133 bir makina üzerine linux kurar routing, nat vs. işlemler yaptırmak istiyorum. Herhangi bir dağıtımı ve özellikle eski sürümlerini kullanamıyorum çünkü ethernet kartım surecom ve bunu her dağıtım görmüyor. Göstermek için çekirdek derlemek ise bir hayli ölüm. Bir iş gününe yakın bir süre çekirdek derlemeyle uğraşıyorum. Sizce en iyi alternatif ne olabilir? Özellikle şu küçük linux dağıtımlarından birini yüklemek istiyorum. (Örneğin: Basic Linux, vs.) Hangi dağıtım bu saydığım özelliklere en uygunu olur?

    Orkun "Phobos" BALCI