[linux-baslangic] linux suse 8.2 kurcam!!!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 01:02:53 EEST

    merhaba herkese,
    linux34.com vasıtasıyla suse 8.2 aldım :) birazdan
    kurma niyetim var. kendim swap alanı ayırmalı mıyım,
    yoksa linux kurulum sırasında bunu yapıyor mu? ayrıca
    diskim 3e bölünmüs vaziyette ve uzatılmıs bölüme
    yükliycem linuxu. kendim ya da linux swap ayırdığında
    diğer bölümlere bir zararı olur mu? bir de biri bana
    tam olarak su mount olayını açıklayabilir mi?
    anladığım sey su, gerek harddisk olsun, gerekse cd
    sürücü, zip disk falan, bunları kullanabilmek için
    mount islemi yapılmalı. peki tamam da, bu mount islemi
    baska seyler için de kullanılıyor mu? yani baska
    yerlerde de karsıma çıkacak mı? su anda ayakta olan
    arkadaslarım varsa, lütfen ilk sorum acil :) simdiden
    çok tesekkürler...