[linux-baslangic] wuftpd listeleme sorunu

---------

From: Cüneyt ÇAVA (cuneytcava@introproduction.com)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 16:52:42 EEST

    Selam arkadaslar,

    RH 7.3 kurulu bir serverimiz var ve buna ftp server olarak wu-ftpd kurduk.
    Ben webmin de ftp için bir kullanici olusturdum ve baglanabilyorum fakat
    söyle bir sorun var;
    Herhangi bir ftp programi ile baglandigim vakit hiçbir klasoru veya dosyayi
    goremiyorum . Yeni bir klasor olusturabiliyorum ama onu da goremiyorum ftp
    programinda. Ssh ile baglandigimda ise acmis oldugum klasorleri ve
    digerlerini görebiliyorum.

    Baska bir serverimizda da ayni sekilde webmin ve wuftp kurulu fakatorada
    boyle bir sorun yok. Webmin den wu-ftpd ayarlarina baktim ama hepsi ayni. Bu
    sorunla daha önce karsilasan varmi ?

    Yardimlar için simdiden tesekkürler.