[linux-baslangic] Re: Yazıcı ve samba

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 10:14:47 EEST

    Selam,

    Sanıyorum sizin sorununuz smd ve lpd ile ilgili sisteminizde çalışan bir
    grup backdoor program lpd ve smb kullanmanızı engelliyor.
    En kısa sürede bir virüs temizleme programı elde ederek sistemde backdoor
    programları temizlemeniz gerekmekte kaldırıp yeniden kurmanız da bir çözüm
    değildir bunu da söylemek isterim.
    http://www.f-prot.com/download/download_fplinux_personal.html
    yukarıdaki adresten linux için hazırlanmış antivirüs programları temin
    edebilirsiniz.

    Saygılar