[linux-baslangic] Re: quota ve kernel upgrade

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 02:27:19 EEST

    > Dosya sistemi ext3, belitmeyi unutmusum.

      "sanirim" bununla ilgili bir durum var, su an tam olarak ne oldugunu
    hatirlayamiyorum, malum birazcik yorgunum...

      Yine de ext3 kullaniyorsaniz 2.4.21-ac4 e en azindan patchleyin
    sisteminizi.

    > ben hep saf kernel kullaniyorum, ne mahsuru var?

      normalde mahsuru yok, ancak ben patchlenmis kernel lari tercih ederim.
    En azindan kararliligi kaybetmeyecek patch derseniz herhalde bu konuda
    en basarili ac (Alan Cox) patchleridir. Genelde bazi seyler kernel a
    girmeden once ac olarak cikar ve sonra kernel a eklenir vs. ama bu "bol
    bol" bugfix icerir, bu yuzden sahsen changelog lari da okuyarak ac patch
    leri takip ediyorum, tavsiye ederim.

    > niye durduk yerde kaldiriyorlar?

      2.4.21-ac4 de su an mevcut

    -(/usr/src/linux:#)-> grep QFMT .config