[linux-baslangic] Xine kuramiyorum...

---------

From: Spancer Grant (saint666@phreaker.net)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 23:42:48 EEST

    Kendime redhat 9 kurdum. Ancak divx seyretmek icin default ta gelen bir
    program olmadigi icin kendime xine kurmaya calishtim ancak nedense
    basarili olamadim.Sorun su
    Xine-lib dosyasini
    ./confugure ve make install yaptiktan sonra
    /etc/ld.so.conf dosyasinin da icine su satiri da ekledigim halde
    (/usr/local/lib) nedense xine-ui yi kurarken xine-lib i bulamadim diye
    hata veriyor.Oysa tum Howto da bulunan herseyi adim adim yaptim ..Hem
    eski hemde yeni versiyonlari ile denedim ancak olmadi sorun path yanlish
    girilmesi sanirim ama cozum bulamadim yardimci olursaniz sevinirim
    buarada eger daha iyi bir divx player varsa onerirseniz sevinirim..

    Saygilar...