[linux-baslangic] Re: xine altyazi sorunu

---------

From: oguz eren (oguze@tnn.net)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 16:20:51 EEST

    Cevap yazanlara tesekkur ederim. SuSE 8.2 kullandigimi belirtmemisim, ozur. Xine versiyonum da 0.9.21. Bir tek divx altyazisinda sorun var , baska turkce sorunum yok.

    Mplayer da yuklu ve onda sorun yok. Yine de xine'deki soruna -gereksiz de olsa- takildim.

    Yani sorun cozulmedi ama umidim kalmadi, daha fazla ugrasmayacagim sanirim.

    .xine/config dosyasinda iso8859-1'leri bulup iso8859-9'a cevirdigimde umitliydim ama ise yaramadi. Sanirim, /usr/share/xine/libxine1/fonts altindaki, xinefont.gz uzantili dosyalar, turkce destegi icermiyor, ama bu dosyalari degistirmeyi bilmiyorum.

    Poorleno xine ile divx altyazi goruntulemeyi sormus, onu da yanitlayayim: Sag tus menusunden Playlist/Editor ile Playlist acip Add ile avi'yi ekledikten sonra, yine sag tus menusunde Open/Subtitle secenegi gorunur hale geliyor. (PL'e avi dosyasini eklemeden bu secenek cikmiyor) Bir de konsolda parametre olarak subtitle belirtilebiliyordu ama unuttum nasil oldugunu. Altyazi ve/veya avi dosyasi ismindeki bosluklar sorun yaratabilir, haberin ola..

    Tesekkurler.