[linux-baslangic] Re: Red Hat 9 kurulum CD'si

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 09:40:43 EEST

    selamlar
    aslında sizin bu elektronik POSTA nıza tek tek cevap
    yazmıştım ama tekrar okuyunca yazdıklarımın ne bana ne
     size ne de listeye bir yararı olmayacağı için onu
    sildim.

    CD de bir sorun var derken kötü mü ettim? belki bende
    bir sorun var, belki CD de. belki ben yükleme
    yapmasını da bilmiyorum. ama var sayınki Cd lerde
    genel bir sorun var ve kimse ses çıkarmadı. herkes
    aman boş ver derse ne olacak? ya kazara bu CD leri bir
    tanıtım esnasında 15-20 tane dağıtırsanız ve -hani
    bozuk olduğunu var saydık ya- hiç kimse bunları
    kuramazsa ne olacak? herhalde Linux ve dernek için çok
    güzel ve hatırlı bir iş yapılmış olmaz. amaç buydu,
    sanırım tam anlatamadım.

    benim ilk yazdığım e-posta "siz bunu yapamadınız"
    şeklinde bir mesaj değildir. yardımcı olmaya çalışan
    bir mesajdır.

    evet sizlere ve sizin gibi insanlara karşı
    minnettarlığımıza tam olarak gösteremedik. ben kendi
    adıma defalarca teşekkür ettim ama bir kez daha
    yaptıklarınız için teşekkür ederim.

    yazdığınız e-postada katıldığım tek taraf yeterince
    size yardımcı olamadığımız ve elimizi taşın altına
    sokamadığımız. evet bu Cd lerin yapımında size
    yardımcı olmamız gerekirdi ya da başka şeylerde. evet
    hatalıyız ama hiç kimse bu allahın belası Cd lerin üç
    kuruş parasını rakı balık sofrasında yediniz demedi.
    yazdığınız not eleştiri sınırlarını çoktan aşıp beni
    iftiracılık ile suçlamaya doğru gidiyor. lütfen
    sinirli dahi olsanız yazdıklarını bir kere daha
    tarafsız gözle okuyup öyle gönderin.

    sanırım bu Cd konusunu kapatmak herkes için en iyisi
    olacak.

    saygılarımla,

    Yalçın KOLUKISA

    --- Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

> [...]
    > yapamadiniz" tarzinda
    > mesajlar yazilar geliyorken "arkadaslar elinize
    > saglik" ya da "ben de
    > varim, elimi tasin altina sokuyorum" diyen malesef
    > cok az. Bu cd
    > satislarinin parasi raki-balik a gitmedi, dernegin
    > calismalari icin
    > harcaniyor, bu calismalar da seminerler senlikler
    > vs. ile sizlere bilgi
    > ulastirma yardimci olma vs...
    >

    > Saygilar,
    > Onur Kucuk
    >

    > ---
    > linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci

    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">