[linux-baslangic] Re: Linux miRC

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Fri 31 Jan 2003 - 12:31:15 EET

Yillar oldu chat yapmayali ama bildigim kadari ile mIRC scriptleri genelde
windows tabanli; siz herhangi bir client irc programi kullanabilirsiniz ve
sadece kanal koruma (ban, kick vb.) seyler icin kendiniz alias'lar
atayabilirsiniz... Hatta vaktim olsa ben de size yardim edebilirdim, mIRC
scripting kolay ve zevkli bir dildir zira... Hoscakalin...
Saglikli cevap olsun diye baktim mirc halen win icin, bitchX vb. kurun
www.bitchx.org sonra da scripting yaparsiniz belki de hazir vardir...
Saygilar...