[linux-baslangic] Re: sistem_yavaşliği;

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 13:34:56 EET

Selam,,
Bence internet tarayıcıs olarak birde mozilla
kullanmayı denemelisiniz cünkü bende aynı problemi
yasıyordum hatta 2 tarayıcı üstüste actıgımda cok uzun
bir sure açılmasını beklemek zorunda kalıyordum ama
mozilla ile aynı browser içinde bir kaç sayfa açma
imkanı var ve hızdan 100 de 100 tasarruf ediyorsunuz
tavsiye edebilecegim bu..
saygılar..
http://www.mardin.gov.tr

--- "Bora Eresici (TC-CC-HAL)"