[linux-baslangic] windows xp-linux

From: bucatarih (bucatarih@mynet.com)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 02:11:51 EET

windows xp de (98 in yerine) kurmak istiyorum. Ancak cd boot etmiyor.
biosu cd boot olmasi icin ayarladim ama olmuyur.
Linux cd leri boot olup direk kurulum i=E7in aciliyor.
Ancak windows xp acilmiyor.
Windows 95 cd sini taktim oda boot olmadi.
belki linuxten kaynlanir diye hardiske fdisk cektim ama yine calismiyor. ama win98 cd sini
boot etmiyor. acaba benim hard diskin xp ye karsi alerjimi vardir?
Yardimci olursaniz sevinirim.