[linux-baslangic] Re: acil yardım ihtiyacı

From: Davut Topcan (davut@karadenizholding.com)
Date: Sat 25 Jan 2003 - 23:04:53 EET

25 Jan 2003 21:34 EET tarihinde yazmışsınız:
Merhaba,

> Suan linux yuklu bilgisayarima windows xp de (98 in yerine) kurmak >istiyorum. Ancak cd boot etmiyor. biosu cd boot olmasi icin ayarladim ama
>olmuyur. Linux cd leri boot olup direk kurulum i=E7in aciliyor. Ancak windows xp acilmiyor. >Windows 95 cd sini taktim oda boot olmadi. Yardimci olursaniz sevinirim.

sayin bucatarih bakın bu problem linux veya herhangi bir işletim sistemi ile ilgili bir problem değil, çünkü pc açılırken bios'u okur ve sonra biostan aldığı bilgilerle once (cdrom,c,a) "yaptıginiz ayara gore degisir" sirasiyla okur ve ilk buldugu sistemi acar.
ornegin : siz bios acilis ayarini (cdrom,c,a) seklinde yaptiysaniz once gider cdrom'u okur eger cdrom da herhangi bir acilis sistemi varsa direk o sistemi yukler yoksa c ve a yi okur ve buldugu ilk sistemi yukler.
sizin elinizdeki cd lerin duzgun calisip calismadigini kontrol etseniz iyi olur.
DT.