[linux-baslangic] yazıcı sorunu

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Fri 24 Jan 2003 - 11:27:31 EET

Selam,,,

Ben Redhat 7.3 kullanıyorum ve yazıcı olarak officejet
G85 var..
hp nin sayfasından linux için driverlerini indirdim
fakat bir türlü kuramıyorum acaba bu yazıcı nasıl
kuruluyor ve biliyorsunuz onun fax,scanner ve yazdırma
yöneticisi var bunu nasıl windows ta oldugu gibi
kullanabilirim..
saygılarımla..
www.mardin.gov.tr

http://mailplus.yahoo.com