[linux-baslangic] Re: ./configure make install;

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 15:42:32 EET

/doruk/ kusura bakmayin is yogunlugundan oyle bir mail yazmisim ki bende =
tekrar okudugumda hicbirsey anlamadim .)=20
make komutu ya da make install komutunu verdigimde bu sekilde bir komut =
olmadigina dagir bir hata veriyor ve durduruyor. zannedersem folder =
icinde dosyalar eksik. dokumanini okudugumda da ./configure make make =
install seklinde islemi yapabilecegimi aktarmakta (ki bende oyle =
biliyordum /tek bildigim de bu gerci :)) ) farkli bir yolu varsa ... =
bekliyorum .=20