[linux-baslangic] Re: iki ethernet ile internet kontrolu

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 06:52:27 EET

MERHABA Bir tavsiye,

Eger linux, squid, iki ethernet karti falan azda olsa koplike bir sistemi
idare etmeyi dusunuyorsaniz once bol bol dokuman okuyun.
Cunku cikan arizalar, %90 kendimizden kaynaklaniyor. Ve arizanin neden
cikabilecegi konusunda bazen pratik olamiyoruz. Arizayi tahmin etsek bile
bilgimiz yetmeye biliyor. Eger bulundugunuz ortamda internet canavarlari
varsa yani internette aksama oldugu anda telefonunuz caliyorsa bence once
bol bol dokuman okuun.

Ben bulundugum yerde linux redhat 7.3 u kullaniyorum. ayni sistemi evimede
kurdum. Ancak basedebiliyorum. Interneti kullanan 6 kullanicim var. Odamdaki
telefon trafigini tahmin edin.

Bu bir tavsiye sadedindedir. Ama linuxten sakin yilmayin vazgecmeyin.
necip...

>From: Gürkan KARABATAK <gkarabatak@firat.edu.tr>
>To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
>Subject: [linux-baslangic] Re: iki ethernet ile internet kontrolu
>Date: Wed, 22 Jan 2003 20:41:17 +0200
>

>Selam
>Redhat 7.3 kullaniyorsaniz yüklü olma ihtimali yüksek
>
>rpm -qi squid
>
>dediginizde squid bilgileri geliyorsa kuruludur. Yapmaniz gerekn
>/etc/squid/squid.conf dosyasini gerekli sekilde ayarladiktan sonra
>service squid start
>komutu ile squidi baslatmaniz.

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*