[linux-baslangic] Re: iki ethernet ile internet kontrolu

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 22:56:49 EET

Selam
Bu kadar sürede squid dökümanlari okuyup conf dosyasini dogru sekilde
konfigüre ettiginizi sanmiyorum. Default squid.conf dosyasi ile squidi
çalistiramassiniz. cache in tutulacagi yer boyutu hdd nizde yer olup
olmadigi ve bazi squid ayarlari yapmaniz sart. Bu yüzden acele etmeyin önce
bir güzel dökümanlari okuyun. Ben maili attimsiz 1 saat içinde bu maili
attiniz. Sunu söylemeliyimki squid hakkinda hiçbir bilgisi olmayan bir
insanin bu kadar sürede squid i dogru sekilde çalistirmasi bence çok zor. O
yüzden birkaç gün doc okuyun bence
kolay gelsin