[linux-baslangic] Re: XP ile dosya ve printer paylasimi

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 11:49:14 EET

Daha acik sormaya calisiyim, windows bir makinada calisan biri print dediginde
linux makinaya bagli bir printer'dan cikti alabilmesini istiyorum. Birde
Linux makinadan windows makinanin dosyalarini gorebilmek isityorum.

Smb midir bu isin cozumu? O yönde mi araştırma yapmalıyım?

(Linux'de çok tecrübeli olmadığımı belirtmek isterim...)