[linux-baslangic] Re: Kurulum

From: KARADAM - Omega Bilgisayar (ilkay@omegabilgisayar.com)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 10:12:54 EET

SLM

Sana google da ara derdim ama neyse... :) s=F6ledi=F0inin pek =E7ok =
sebebi
olabilir ama b=FCy=FCk bir olas=FDl=FDkla hdd ni u=E7urmu=FEsun.low =
level format at
sonra tekrar bir b=F6l=FCnlendirmeyi dene b=FCy=FCk bir olas=FDl=FDkla =
hata
vermeyecek. Bunu senin suse veya Linux u daha =F6nceden kurmu=FE =
oldu=F0unu
varsayarak s=F6yl=FCyorum.yok de=F0ilse o zaman b=F6l=FCmlendirme =
a=FEams=FDnda
yard=FDmc=FD olurum kendine ii bak :)