[linux-baslangic] Re: proxy server

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 20 Jan 2003 - 14:56:09 EET

Selam
Proxy için 2 adet ethernet sart degil. 2 adet ethernet gateway olabilmek
için gerekli. Yani routing yapabilmek için. Bu sayede iç agdaki makinalari
dis dünyaya çikarabileceksiniz. iç aga bakan ethernet laninizla internete
bakan ethernet ise dis dünyayla iletisimi kurar ve siz bunlar arasinda nat
yaparak 2 tarafi haberlerstirirsiniz.