[linux-baslangic] Re: SQUID SIZE

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 19 Jan 2003 - 16:38:32 EET

Selam
squid.conf içinde default olarak şu satır bulunur.

cache_dir ufs /var/spool/squid 100 16 256

bu satır belirtilen dizinde 16 dizinden oluşan ve içlerindede 256 şar dizin
bulunan 100MB lık bir alan ayrıldığını gösterir. Benim tavsiyem son iki
seçeneğe karışmayarak 100 olan boyutu değiştirmeniz. Örneğin 100 yerine
10000 yazarsanız 10000MB yani yaklaşı 9.5-10 GB arası bir yer ayırmış
olursunuz. Tabi bu hdd nizin kapasitesine göre belirleyeceğiniz bir
boyuttur.
Kolay gelsin