[linux-baslangic] Re: Kurulum, Swcih box;

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 08:15:58 EET

su anda elimde kablolar ve bir box var, gerci uzaktan erisim oldugundan =
sorun olmiyacagi aklima geldi ama elimdeki ne kadar performans verir ya =
da kullanabilirmiyim onu merak etmistim. Tsk. Bol linuxlu gunler daha =
once de sormustum servera kuracagim bir prog. (ki boyle bir prg. linuxte =
varmi bilmiyorum) server hatalarini/problemleri cep tel. msj olarak =
alabilirmiyim ?