[linux-baslangic] Re: Kurulum, Swcih box;

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Fri 17 Jan 2003 - 20:17:25 EET

Evet Doruk bey hakli. Ben birtane kullaniyorum ve görüntüler gölgeli
geliyor. Bir tane daha biliyorum. Bizim okulda kurulu. 8 makinayi tek
mönitöre bagliyor. Admin o alette öyle bir sikintisi olmadigini söyledi.
Hatta bende renkler abuk subuk çikiyo bazen oynayinca düzeliyor. Onda öyle
bir sorunda olmuyormus. Sana kalmis. Ama alacaksan iyi birsey al paradan
kaçma. Ben aldim kötüsünü simdi iyisini almak için para biriktiriyorum. :)