[linux-baslangic] Döküman

From: Perit Atalay (perit@pal.metu.edu.tr)
Date: Thu 16 Jan 2003 - 08:54:23 EET

Herkeze Selamlar;

Benim Linux la ilgili cok az bilgim ve tecrubem var. Bununla beraber bir mail server i da yonetmem lagzim bana tavsiye edebileceginiz bir kaynak varmi. Server Red Hat kulaniyor (versiyonunu bilmiyorum). Hangi proglari kullandigi hakkinda bir bilgim yok ama yanilmiyorsam 2-3 de senedir sorunsuz calisiyor (Hala da oyle).
Ben lkd arsivinde bir sey bulamadim. Bu konu hakkinda bana bir web adresi, kitap adi kisaca döküman
olabilecek bir seyler tavsiye edermisiniz. (Lütfen man page ler demeyin :) )