[linux-baslangic] Fw: Qualifications

From: Erdal Yazicioglu (golcuk@golcuk.net)
Date: Tue 14 Jan 2003 - 10:12:04 EET

FW: QualificationsFaik şu adamı bana bulsana NTV den miş. Adam nette günün konusu oldu :))))

Aşağıdaki mail C Programcıları derneğinden bir arkadaşıma geldi ondan da bana göndermesini rica etmiştim , abi adam uçuk bir eleman istemiş ve biriside cevabını yapıştırmış :)) bi okuyun derim :))

Arkadaslar, ilgilenenler varsa lütfen bana CV lerini iletsinler, ertan.geyik@ntv.com.tr <mailto:ertan.geyik@ntv.com.tr>

Bir yabanci firma icin : Tecnical Project Manager;

Gorev tanimi :

Adayin erkek olmasi ve askerligini yapmis olmasi

Fluent Ingilizcenin yani sira Farnsizca, Rusca ve Arapca dillerinden birine de vakif olmasi tercih sebebimiz olacaktir.

Bunun disinda istenilen teknik sartlar asagidadir:

 - networking systems installation and support (LAN, WAN, routers, GSM equipment)

- UNIX systems administration. SUN Solaris is a benefit

- SQL programming. Oracle administration is a benefit

- Shell scripts programming (Kshell)

- experience in GSM infrastructure is a great benefit , SS7 basic understanding also desirable.

- programming skills (C /Java)

- Internet services understanding (mail, WEB, jsp, servlet, etc.) will be a benefit

- excellent communication skills (good English of course)

- ability to work standalone and in small team

işe alim 1 ay icinde gerceklesecektir.

Quoting ERTAN GEYIK <ertan.geyik@ntv.com.tr:

Bu özelliklerde eleman varsa tanişmak istiyorum. Elini öpücem adamin. :) Hem Oracle da DataBase admin SQL programlama bilgisi olsun, hem Unix de Sistem Admin'i ve de Sun solaris faidelidir bilse iyi olur diyo.

Ustüne de C ve Java da bilsin, Shell Script Programming falan filan da bilsin...

Bitti mi? Bitmedi,

Herif Networkude yalamış yutmuş olsun. LAN, WAN, Router dan da anlasin ve de destek de sunsun oyle teoride kalmak yok, ne alaka bilmiyorum ustune de GSM networkude bilsin. Bir de tercih sebebiymiş GSM altyapısınıda bilseniz iyi olurmuş, hemide SS7 en iyisi olurmus, artan zamaminizda ozel zevk olarak ugrasmissinizdir...

Hacı bir de Fransizca, Rusça ya da Arapçanin birine vakif da ol, tabi önce su gibi ingilizceyle gelecen (Bunun gavurcasi fluent'tir.)

Bitti mi? Bitmedi...

Mail, WEB, jsp, servlet, etc. Bilmekte gerekli... etc. kismi özellikle önemli yani demek istiyor ki; internet namina bilmedigin bisey olmasin ha!, Ustune Supper de sosyal bi adam ol ki, insanlarla dialog da kurasin, mükemmel iletişim yeteneginde olsun. (Bu kadar cok bilgisayar basinda kal sonra git sosyal ol iletisim kur, niye olmasin ki...)

Tabi Tabi... Olsun..

İyidir, iyidir... Ama hala alinmak icin yeterli degilsin daha takim calismasina da uyumlu olacan, gerektiginde tek de calisacan, 007 misali...Teknik bilgi acisindan daha fazlasida olunur, biraz ciddi bir calismayla. Ama bu adamdan ne diye birkac dil, ustune de cok akici diyalog kurmasi istensin. Eger programci, Networkcu ve sistemci ihtiyacini tek adamdan karsilamak isteniyorsa eyvallah ama adami ne diye bir de halkla ilişkiler uzmani yapiyosun. Ne diye Arapca bilsin bu süper kardesimiz, ne isi var Ruusca ile. Hepsine yine kabul ama eger bu ermis kisi bu sirketten aylik 1.000.000$ almazsa hepsi bos... Kusura bakmayin belki uslup cok taslayici oldu ama artik bu ilanlari gorunce kendimi tutamiyorum. Hayir, bunu yazan insanlara heralde oyuncak geliyo bunlar. Ya da; az cok compiler goreni programci, Hub'a kablo takani Networkcu, Acces de veri gireni Database Admini, telefonunundan yonlendirme yapabileni GSM networkcusu... vs. vs. zannediyorlarsa bilemiyecegim tabi. Ya da bu ilani aslinda eleman istemedikleri ic
in yaziyorlar. Oh be rahatladim...