[linux-baslangic] IPTABLES

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Mon 13 Jan 2003 - 09:21:47 EET

merhaba,

calistigim yerde linux redhat 7,3 kurdum. kiralik hat ile internee
baglandik. tabiki statik ipmiz var. (195.38.161.198)

linux makinamda iki adet network kart var. bunlar sorunsuz calismakta. sorum
su:

eth0 in ip nosu: 192.168.10.1 diger win makinalar 192.168.10.x
eth1 in ip numarasi 195.38.161.198.

iptables'i kullanarak diger makinalari internete cikarmam gerekiyor. tabiki
SQUID'e yonlendirmek te istiyorum.

bunun icin yazmam gereken iptables satiri ne olmali. yardimci olabilirseniz
cok sevinirim.

Bir ethernet karti ile bunu kolayca yapabiliyorum ama iki ethernet karti
olunca biraz karishik geldi.

tesekkurler.
necip...

>From: "zeus gift" <zeusgift@hotmail.com>
>To: linux-baslangic@linux.org.tr
>Subject: [linux-baslangic] Re: internete cikmak icin
>Date: Sat, 11 Jan 2003 14:49:36 +0000
>

>merhaba tekrar,
>
>mesela squid'i aktif yaptigimda(tabiki squid.conf dosyasi icerisindeki bir
>takim ayarlamalari yaptim) interneti win makinamda kullaniyorum. internet
>options'daki proxiye 192.168.0.1, port:3128 yaziyorum.
>yalniz iptables le birlikte bunu bir turlu beceremedim.
>
>redhat 7.3 kullaniyorum.
>
>gateway DNS tamam,
>ping olayi tamam,
> [...]

MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*