[linux-baslangic] Re: internete cikmak icin

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Sat 11 Jan 2003 - 16:49:36 EET

merhaba tekrar,

mesela squid'i aktif yaptigimda(tabiki squid.conf dosyasi icerisindeki bir
takim ayarlamalari yaptim) interneti win makinamda kullaniyorum. internet
options'daki proxiye 192.168.0.1, port:3128 yaziyorum.
yalniz iptables le birlikte bunu bir turlu beceremedim.

redhat 7.3 kullaniyorum.

gateway DNS tamam,
ping olayi tamam,
echo "1">/proc/sys/net/ipv4/ip_forward tamam,

ama neden hala cikamiyorum. deli olucammm...

>From: Gürkan KARABATAK <gkarabatak@firat.edu.tr>
>To: <linux-baslangic@linux.org.tr>
>Subject: [linux-baslangic] Re: internete cikmak icin
>Date: Sat, 11 Jan 2003 15:39:14 +0200
>

>Selam
>Belli başlı birkaç şeyi gözden geçirmelisiniz.
>Öncelikle client makinalarda gatewayi linux makinanın ip si olarak
>girdiğinizden , kullanılabilir bir DNS server girdiğinizden emin olun.
>Linux
>makinaya ping atabildiğinizi kontrol edin.
>
>Başka bir şey de ip forwarding i açtığınıza emin olun ya da şu şekilde
>tekrar açın

> [...]

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*