[linux-baslangic] Re: XMMS baska sorun

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Sat 11 Jan 2003 - 11:48:05 EET

> teminal veya konsoldan sndconfig yaz=C4=B1p ses kart=C4=B1n=C4=B1 yeniden
k=
> onfigure
> edip deneyin

Listede bunun ya 2inci yada 3üncü söylenişi. Muhtemelen sisteminiz RedHat
8.0 . RedHat bu son versiyonunda mp3 çalmanıza izin vermiyor. Sanıyorum
lisans ile ilgili birşey. www.xmms.org 'da hemen girişte bu sorunun çözümü
yazıyor. Aynı yerde sorunun çözümü için gerekli paketleri bulup
yükleyebilirsiniz ....