[linux-baslangic] wine sorunu

From: bucatarih (bucatarih@mynet.com)
Date: Sat 11 Jan 2003 - 03:08:05 EET

wine yi hem gl20 hem de mandrake de kurdum ama bir turlu calistiramadim. konsuldan wineconfig komutunu veriyorum ama configure icin menu filan acilmiyor. wineconfig dosyas=FDnda gerekli degisiklikleri yaptim. winenin gl ve mandr icin ayri ayri paketlerini indirdim rpm olarak. winesetup diye de paket indirmem gerekiyormu. rpm paketlerini kurdum program calistirmaya calistim ama calistirmiyor. hatalar veriyor.