[linux-baslangic] Re: Hangi port

From: Kerem can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Tue 31 Dec 2002 - 18:17:05 EET

port no: 139
ba=FEar=FDlar

Ahmet Aksoy wrote:

>Merhaba,
>Mandrake 8.1. Kablonet'le internete bagli. Uzerinde Samba var. Bu makine=
ye cesitli adreslerden baglanti girisimleri oluyor. Genellikle Samba'ya e=
rismeye calisiyorlar. Adreslerin cogu kablonet abonelerine ait ve isletim=
 sistemleri Win?. Bu girisimlerin virus veya trojan kokenli olmasi da mum=
kun gorunuyor.
>1- Baglanti girisimlerinin hangi portlardan yapildigini nasil bulurum? (=
Loglarda var mi? veya tcpdump ile bulabilir miyim?)
>2- iptables ile bu portlari nasil kapatirim? Internet tarafinda eth1 var=
=2E Yerel agda 192.168.1.* kullaniyorum.