[linux-baslangic] 2 harddiske 2 Win98+linux..??

From: Ömer MaraŠ(omermaras@runbox.com)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 20:47:08 EET

Merhaba arkadaÅŸlar,

benim 2 harddiskim var, 20 GB olana win 98 kurdum ve kullanıyorum.
diğerine 3 partition yapıp, ilk 2sine win98, 3.süne linux kurmayı
düşünüyorum. ikinci harddiskteki win98i kullanıp, 20 GB'lik olanı "acil
durumlarda", diğeri çökerse yani, kullanmak istiyorum..

acaba bios'ta gördüğüm "first boot device" olarak HDD0 veya HDD1
arasında seçim yaparak, birinci veya ikinci harddiskten biriyle boot
etmek sağlanabilir mi ? (yani linuxlu sabit disk, geçen olduğu gibi
çökerse, küçük harddiskten bilgisayarı açıp, ertesi güne yetişmesi
gereken tercümelerimi yetiştirebileyim diye...)

veya bunu sağlayan bir boot programı filan var mı?? (linux
dağıtımlarının lilo'ları dışında)??

çok teşekkürler

ömer