[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] TV Kartı Sorunu

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 14:31:35 EET

Selam
Sanırım bu mesajı daha önce 8-10 defa yazdım artık otomatiğe bağlayacam.

> Ama FlyTv 98 degil,
> baska marka olarak tanidi karti.

başka marka dediğiniz broktree yani chipset tir kudzu tüm tv kartlarini ayni
sekil tanir ve marka belirtmez. Bu bakımdan bir sorun yok

Asıl söylemek istediğim ve yukarda otomatiğe bağlayacam dediğim şey Linuxte
tv kartinin ne olduğunu bilmeyenler veya bilip te ayar yapamayanlar
soourceforge.net veya herhangi bir yerlerden gcbttv adli perl scripti
indirip çalıştırsın. Güzel bir arabirimi var ve rahatlikla istediğiniz
modeli seçip deneyebilirsiniz. Tv kartiniz hangisinde tam olarak calisiyorsa
kaydedip cikin gerekli ayarlari kendisi yapacaktir. ve xawtv yi vb..
calistirin. Rahatlikla TV izleyebileceksiniz.

Bu arada bu maili 15 günde bir atmami saglayacak bir perl script yazabilecek
varmi :o)