[linux-baslangic] Linux sistem yönetimi kilavuzu turkce cevirisi

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Fri 03 Jan 2003 - 13:13:33 EET

selam

Linux Document Project kapsamında yayınlanmıs olan kilavuzlardan The Linux System Administrator's Guide isimli kilavuzun turkce cevirisi olup olmadigini bilen var mi? sayet varsa bunu nereden bulabilirim? www.linux.com.tr de bunun cevirisi yok yada en azından ben goremedim.

eger bu kilavuzun cevirisi yok ise ben www.linuxdoc.com adresinden orjinal metni download ettim ve turkceye cevirmeyi dusunuyorum. ceviri sonrası dilbilgisi, yazım ve cumle kontrollerinde bana yardim etmeye gonullu kimse var mi?

P.S: tabi ki cevirisi yok ise! var sa zaten cevirmeye gerek yok.

saygilarimla

yalcin kolukisa

Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now