[linux-baslangic] Re: Yard?m L 01 01..

---------

From: ercan zer (ercan_zer@hotmail.com)
Date: Fri 28 Feb 2003 - 21:27:21 EET

Merhaba;

Lilo(linux loader) ayarlarinizda problem var demektir. Makineyi CD veya
baslangic diski ile actiktan sonra "Boot Installed OS" secenegini secip
komut satirinda "lilo" yazin.Eger hala problem yasiyorsaniz /etc/lilo.conf
dosyasini modife etmeniz gerekebilir.

Iyi calismalar..

>From: "özcan" keti <zketi@yahoo.com>
>To: linux-baslangic@linux.org.tr
>Subject: [linux-baslangic] Yard?m L 01 01..
>Date: Fri, 28 Feb 2003 09:06:51 -0800 (PST)
>

>Merhaba
>Ben yeni bir linux kullan?c?s?y?m .?lk önce mandrake
>yükledim ve hatas?z bir ?ekilde çal??t?.
>Sonra SuSe ile ba?lamaya karar verdim Suse yükledim
>fakat hatas?z kurulmas?na ra?men reboot yapt?ktan
>sonra bana
>"L 01 01.." hatas? veriyor.
>Bana bu problemi mi a?mamda yard?mc? olursan?z
>sizlerin aras?na kat?lmaktan gurur duyar?m.
> [...]

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.