[linux-baslangic] Yine printer

---------

From: QYard=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Tue 25 Feb 2003 - 15:48:51 EET

    Sevgili Grup üyeleri,
    Geçen mesajımda kırıcı olduğum için herkesten özür dilerim. Yaklaşık iki
    aydır bilgisayarımda Red Hat 8.0 kurulu olmasına rağmen, kuruluşundan beri
    Yazıcı sorunumu çözememiş olmanın sıkıntısını yaşıyorum. Önerilenleri
    yapmamarağmen yazıcımdan sonuç alamadım. Sanırım yazıcım bir non-Postscript
    yazıcı olmasından kaynaklanıyor. Sorunu daha nasıl çözebilirim bilemiyorum.
    Sevgiler.