[linux-baslangic] kullanici sayfalari

---------

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Tue 18 Feb 2003 - 13:12:47 EET

    Merhaba Arkadaslar,

    Redhat 7.3 kullaniyorum. Herhangi bir user ekledigimde bu user ayni zamanda
    web alaninada sahip olmasi lazim. mesela user1 isminde bir kullanici
    actigimda http://mydomain.com/~user1 seklinde web sayfalarini
    yayinlayabilecegi bir alanin olmasi lazim.
    ben bilgisayarimda user1 i chmod 755 yaptigim web tarayicisindan user1
    kullanicisinin web sayfalarina ulasamiyorum. bu konuda yardimci
    olabilirseniz cok sevinirim.

    necip..

    >From: servet tas <denge98@yahoo.com>
    >To: linux-baslangic@linux.org.tr
    >Subject: [linux-baslangic] xchat
    >Date: Mon, 17 Feb 2003 23:48:55 -0800 (PST)
    >

    >Selam,,,
    >
    >Ben xchat kullanııyorum ve çeşitli sitelerden buldugum
    >bazı perl scriptleri indirdim ve yükledim netice
    >olarak ayarları kaydedip çıktıktan sonra tekrar
    >açtıgımda ise ayarlarımı kaydetmediğini görüyorum
    >bunun nedeni neden olabilir ve her seferinde neden
    >perl scriptleri yeniden yuklemek zorunda kalıyorum?
    >Saygılar

    >Yahoo! Shopping - Send Flowers for Valentine's Day
> [...]

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*