[linux-baslangic] Re: ASP Server

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Sun 16 Feb 2003 - 17:19:25 EET

    Apache asp'yi tanimiyorum -java xml ile ilgili jakarta projesi disinda asp
    var mi sanirim yok ama ? yalnizca asp tags on vardir mesela php'de asp <% %
    taglarini acabilirsiniz ama yazdiginiz haliyle asp olmaz yine de...
    Yaniliyorsam siz de bana apache asp'y bildirin; memnun olur, denerim...>-
    ancak ChiliSoft! ASP zaten ilgili web server yani Apache ile sorunsuz
    calisiyor... .NET (aspx) degil ama 2.0 ve 3.0 surumlerini kapsamakta ve
    komutlar hemen hemen aynidir; database server olarak da MySQL'i
    kullanabilirsiniz... Detayli bilgi icin www.chilisoft.com adresine bakin;
    Sun Microsystems'a yonlendirilip detayli bilgileri alacaksiniz; ornegin tam
    sorunsuz bir kurulum icin mysql ve apache surumlerini ogrenmenizde fayda
    olacak. Developer edition ucretsizdir ayrica documentation bolumunden de db
    baglantisi vb. icin yararlanirsiniz...

    Vesselam...