[linux-baslangic] Re: mplayer

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 13 Feb 2003 - 00:17:41 EET

    Aksakal wrote:

    > evet mplayeri hallettim ancak simdi ufak bir problemim daha var.divx
    > veya mpeg dosyalarini acarken aslinda b=C3=BCt=C3=BCn video formatlarini ac=
    > arken
    > soyle bir hata veriyo.
    >
    > Error opening/initializing the selected video_out(-vo) device
    >
    > ben codec.conf ta bir problem oldu=C4=9Funu dusunuyorum ancak nasil
    > duzeltecegimi bilmiyorum.herkese ii calismalar diliyorum byees

      Codecs.conf a dokunmayin, sorun sizin mplayer ayarlarini yapmamis
    olmaniz. Goruntu penceresine sag tusla tiklayin, preferences i secin.
    Burada Audio kisminda tercihinize gore bir ses secenegi secin. Ornegin

      OSS -> herhangi bir durum icin
      Arts -> kde kullaniyorsaniza
      esd -> Gnome, enlightenment vs. kullaniyorsaniz

      OSS enperformanslisi olacaktir.

      Video kisminda da xv secin. Enable double buffering secenegini aktif
    hale getirin.

      Istisna bir durum olmazsa hersey hazir olmali.

      Onur Kucuk