[linux-baslangic] cok yavasladi

From: Kemal Murat INCE (kmince@ttnet.net.tr)
Date: Sat 01 Feb 2003 - 17:12:16 EET

Evet sonunda iki yildir yakindan takip ettigim linux'u kurdum sonunda
yani penguen oldum çokta memnunum
yazilanlari ve cevaplari daha oncede dedigim gibi 2 yıl boyunca takip
ettigimden dolayi ne donanim sorunu yasadim nede yazilim sorunu
SOT office'i tercih ettim oda sorunsuz calisiyor. doc, xls, ppt dosyalarima
sorunsuz ulasabiliyorum ve en onemlisi internet 33.6k isa modem
windowsun 56k ile
ulaşamıyacagi kadar hızlı ve sorunsuz çalisiyor.

Tabi su an icin sadece masaustu kullanicisiyim sistem dilini cok iyi
bilmiyorum

Sorunum makinam çok yavaşladi bir pencereyi acmasi 10 saniyeleri buluyor
masa ustumdeki
ikonlar kilitleniyor bazen kayboluyor restart ettiğimde ancak düzeliyor
makinamdaki yavaslama
eskiden harcadığım is suresini neredeyse %30 artirdi. Takip ettigim
makalelerde linuxun
cok daha hizli oldugunu okumustum.

Bu konuda yardimci olursanız sevinirim

Makina: Cel700, 256MB Ram, Swap alanim = 512MB, file:/ = 9.45GB
Dağıtım: Gelecek linux 2.0

Saygılarımla,
Kemal Murat INCE