[linux-baslangic] Re: Kernel 2.6 - Yardim Araniyor..

---------

From: Bulent Selek (bselek@best.com.tr)
Date: Wed 31 Dec 2003 - 03:00:30 EST

    2.6.0'i kullanmaya calisirken benim basima gelen
    Kernel 2.4.x de kulladigim modutils programlarinin kernel 2.6.x ya uygun
    olmamasi idi.
    Derleyip install ettigimde, boot sirasinda onlarlarca hata ile karsilastim.
    Sorundan 2.4.x kerneli icin kullandigim modutils paketini
    yeni cekirdek icin module-init-tools paketi ile degistirerek kurtuldum. :-)
    ( parantez icinde ifade edeyim; Nvidia frame buffer sorununu ise bir turlu
    cozemedim,
      fb calistiginda ekran simsiyah oluyor ama sistem calismaya devam ediyor.
    vesafb de bir sorun yok.
      simdilerde hayatima 2.4.21 ile mutlu mesut devam ediyorum )
    http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/rusty/modules/ adresinden
    yeni cekirdek icin module-init-tools'larini indirebilirsin.

    ayrica
    root'u readonly olarak baglandigin oturumda el yordami ile birseyler yapmak
    istersen
    "mount -o remount,rw /" ile root dizinini rw olarak remount edebilirsin.

    Bulent Selek