[linux-baslangic] Re: Bir Soru

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 07:07:10 EST

    Bence yeni olmak bir kusur degil bunu kabul edip ogrenmeyi istemek en buyuk=
    =20
    erdemdir neyse birakalim bu sozleri simdi=20
    NTFS destegi normalde yeni kullanicilarimizin karsina en cok cikan sorun ol=
    up
    cozulmeside o denli kolaydir stardart prosedurleri vardir anormal bir durum=
    =20
    olmadigi surece izlenecek yol;
    Kurulu olan Dagitiminizda ntfS destegi varsa

    =2D---->>>>>>> modprobe ntfs bunun yapilmasi yeterlidir
    eger yoksa cekirdegen bastan derlenmesi lazim cekirdek icinde "Dosya Sistem=
    'i"=20
    kismindan bunu ekleyebilirsiniz. Farzedelimki Default olarak var=20
    diskinizin ntfs partition'unu bu komutla mount -t ntfs /dev/hda2 /mnt/New=
    =20
    Tecnology File System olarak yapabilirsiniz
    Iyi Calismalar Dilerim
    Yozgat Linux Kullanici Uyesi Serdar Goksu

    Sal 30 Ara 2003 10:30 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    > Kusura bakmay=FDn ben biraz yeniyim (hatta baya=F0=FD)
    > =F6=F0rendi=F0im yeni bir bilgiye g=F6re =E7ekirdek monolotik veya module=
    r olarak
    > derleniyormu=FE. Bu dedi=F0iniz y=F6ntem hangisinde i=FE g=F6r=FCr.
    > E=F0er derleme s=FDras=FDnda modul olarak ntfs deste=F0i belirtilmemi=FEs=
    e =E7ekirde=F0i
    > yeniden derlemek elzem midir ?

    Dm=3D20