[linux-baslangic] Re: tek disketlik yada küçük boyutlu linux

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 02:07:21 EST

    Selam,

    http://www.linux.org/dist/index.html
    adresinden "minimalist" kategorisinde arama
    yaptırabilirsiniz. Hem CD'den çalışan dağıtımların,
    hem de bir iki diskete sığabilen dağıtımların İnternet
    adresleri mevcut.

    Bir alternatifiniz daha var.
    http://www.tldp.org/guides.html adresinden
    indirebileceğiniz(ingilizce bildiğinizi varsayıyorum)
    Pocket Linux Guide'ın yardımı ile kendi dağıtımınızı
    oluşturabilirsiniz. Sadece konsoldan çalışan ve
    minimum donanım gereksinime ihtiyaç duyan bir sürüm
    elde edebilirsiniz. Ayrıntılı açıklamalar kılavuzun
    içind mevcut.

    saygılarımla,
    Yalçın Kolukısa

    Yalçın KOLUKISA