[linux-baslangic] Kernel derlemek???

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Mon 29 Dec 2003 - 05:12:55 EST

    Arkadaşlar Merhaba.. Benim linux konusunda son derece acemi birisi olduğumu
    bilerek cevaplarınızı belicem.. çok acımasız olmayın ltf:) Fkat sürekli
    olarak kernel'ı derlemekten bahseden mesajlar alıyorum. bir driver yüklemek
    için veya vs işlerden bahsederken hep bu tabir çıkıyor karşıma. bunu
    açabilirmisiniz? nedir derlemekten kastedilen acaba?