[linux-baslangic] Yeni kernel ve bir kac soru...

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Mon 29 Dec 2003 - 05:09:48 EST

    Merhaba ,
    Bir çok ugrastan sonra sonunda Mandrake 9.2 uzerine 2.4.22-10 kernelin
    yanina 2.6.0 kernel derledim. Ama sormak istedigim bir kac soru var.
    Birincisi kernel consol ekranda acilirken tanimadigim bir adamin siritan bir
    resmi var ve ben bunu istemiyorum bunu nasil degistirebilirim ? ikincisi
    eski kernel uzerinde NVIDIA nin hem ekran karti hemde chipset icin modulleri
    yuklu tabii dirki yeni kernelim bunlari hem bulamiyor hemde yeniden derlemek
    istiyor. Ekran karti driverini yuklemek isterken nvidia-installer eski
    driveri buldu ve kaldirmak istedi. Sorum su iki kernela da kendileri icin
    uygun direvirlari nasil yuklerim ?
    Selamlar
    Kerem