[linux-baslangic] Re: Linux'da DOMAIN sistem?

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 08:17:59 EST

        Merhabalar,
        Tam olarak anlatamadim sanirim. Kusura bakmayin. Demek istedigim DOMAIN
    "Etki Alani" idi. Bir lokal agi ister WorkGroup ister DOMAIN yani etki alani
    ile yonetebiliyorsunuz. Makina her acilista alt-ctrl-del ile login aliyor ve
    etki alani ile giris yapabiliyor, sistemde bulunan paylasim ve yazicilari
    daha etkili kullanabiliyrosunuz. Yetkilendirme kullanici ve grup bazinda
    daha kolay yapilabiliyor. Yonetimi , yetkilendirme, kaynak kullanimini daha
    kolay yapabiliyorsunuz. Linux'da boyle bir sistem var midir? Umarim daha net
    ablatabilmisimdir. Gorusmek uzere...

            Mucip:)