[linux-baslangic] powerpoint sunumlari linuxda nasil?

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 09:05:29 EST

    iyi calismalar,

    cok cahilce bir soru; ancak bilmiyorum ve ogrenmek durumundayim:

    linux altinda kword vb. sayesinde ms-word ile yazilmis olanlar dokumanlari gorebiliyoruz/edit edebiliyoruz, ama
    MS Powerpoint sunumlarini nasil gorebiliriz?
    bir-iki kurcaladim; beceremedim..

    bilgi:
    sistem: slackware 9.0; ve sorunsuz calisiyor

    bu arada; bu soruyu sormamin nedeni;
    hdb uzerinde windos 98 calisiyordu ve lilo ile gerektiginde ona geciyordum [winmodem ile internetne baglanmka ; bazi diger ozel programlar vb nedeniyle ..]

    ve bir gun; makinayi root olarak acmak durumundaydim; bir anda gaflette bulunup root yetkisiyle windos diskini mount ettim.. bir kac islem yapip sonra cihazi tumuyle kapattim;
    ertesi gun baktim lilo ile windosa gecemiyorum..
    once lilo bozuldu zannettim; bios'tan acayim dedim.. gene acilmadi..
    yani windowzs artik iflah olmadi; acilmiyor..
    ama powerpoint sunumlarinin aciiilen bakilmasi/islenmesi lazim.. hatta edit edilip 'save' edilmesi lazim..

    son durum:
    1/ windowzs acilmiyor;
    2/ linux root yetkisiyle onu [hdb1-i] gormeye devam ediyor;
       ama user olarak gorMUyor; "hdb1 locked" gibi bir sey soyluyor..]

    hic basina gelen oldu mu?

    hdb1 [windowzs diskinin MBR'ina birsey olup olmadigini nasil anlarim?]
    olduysa konfigurasyonu bozmadan nasil onaririm?

    Bu arada: lilo sorunumu 8 ay once onerisiyle cozmekte katkida bulunan Onur Kucuk'e tekrar tesekkur ederim.

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr